Een artikel staat op uitverkocht of niet leverbaar, wanneer kan ik deze weer bestellen?

U kunt altijd een berichtje aan ons sturen zodat wij kunnen uitzoeken wanneer een artikel weer op voorraad komt of wat de levertijd gaat zijn. Dat kan soms erg snel zijn maar in andere gevallen wat langer duren afhankelijk van de leverancier.

 

Ik ben opzoek naar een artikel maar zie dat niet op jullie website staan.

Als U iets niet kunt vinden in onze webshop neem dan gerust contact met ons op zodat wij voor U opzoek kunnen gaan.

 

Waarom kan ik alleen op afspraak langskomen?

Wij hebben geen fysieke winkel maar alleen een locatie waar onze voorraad opgeslagen ligt, daar zijn we ook niet altijd aanwezig. Om te voorkomen dat mensen voor een dichte deur staan werken we bij afhalen op afspraak.

 

Kan ik een artikel retour sturen?

Bent U niet tevreden, is het artikel kapot of is er een andere reden waarom het artikel retour zou moeten dan kunt U het artikel retour zenden.

 

Ik heb een klacht waar kan ik dan terecht?

Als U een klacht heeft dan kunt U altijd contact met ons opnemen via het contactformulier op de website, email of telefoon. De lijnen zijn kort bij ons en we reageren altijd snel om te overleggen en een passende oplossing te zoeken.

© 2023 - 2024 Modelbouwshop De Posttrein | sitemap | rss